Tayfun Sürücü - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı - Blogumu Tanıt

Pazar

Tayfun Sürücü - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı

Blog Adı: Tayfun Sürücü
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: https://tayfunsurucu.wordpress.com/

Blog Tanıtımı

 Kitap okuma serüvenim; ortaokulda, dayımın kütüphanesindeki kitapların dikkatimi çekmesi ile başladı diyebilirim. Dayımın kütüphanesinden ilk aldığım kitap Oktay Akbal’ın Suçumuz İnsan Olmak kitabıydı. Bu kitabı okurken ve okuduktan sonra kitaptaki olayları kendimce hayal etmem,tahmin etme gayretlerim beni öylesine mutlu etti ki; kitabı bitirir bitirmez dayımla kitap hakkında konuşup hissettiklerimizi konuşmak paylaşmak isteğime engel olamadım ve bu paylaşım da beni ayrıca mutlu etti. 

  Kitabı okurken ve okuduktan sonraki bu mutlulukları devam ettirebilmek için kitap okumaya bağlandığımı söyleyebilirim ve şimdi de elimden geldiğince kitap okuyorum. 2013 senesinde almayı düşündüğüm kitapların ne derece bana uygun olduğu hakkında araştırma yaparken farklı farklı bloglarla karşılaştım ve bu bloglardaki yazılar kurumsal sitelerdeki yorumlardan daha da samimi geldi bana. Ben de okuduklarımı benim gibi kitap seçmekte zaman zaman zorlanan kitap kurtlarıyla paylaşmak için Bir Mühendisin Dünyası  adıyla okuduğum kitapların tanıtımlarından ziyade bana hissettirdiklerini yazdığım blogumu oluşturdum.

Kişisel Blog Tanıtımı

  Okuduklarımı blogumda paylaşmak, çocukluğumda başlayan kitap okuma aşkımı daha da kuvvetlendirdi. Okudukça daha çok okumak ve blogumda yayınlayarak okurlara ulaşmak isteği de okuma zevkime ayrı bir tat kattı diyebilirim. Kitaplarımı paylaşamasam da yorumlarımla kitaplarımı paylaşabildiğimi hissedebiliyor ve mutlu oluyorum. Her yeni kitabın yeni bir dünya ve yeni bir çevre olduğuna inanan bir düşünce içerisindeyim ve düşüncemi de blogum sayesinde gerçek hayata aktarabildiğimi bilmenin mutluluğunu yaşıyorum. Tüm kitap kurtlarına nice yeni iyi okumalar dilerim. Saygılarımla,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder