Bakış Açısı - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Pazar

Bakış Açısı - Kişisel Blog



Blog Adı: Bakış Açısı
Blog Kategorisi: Kişisel Blog
Blog Linki: http://zeyneptenyazilar.blogspot.com.tr/

Blog Tanıtımı


Merhaba! Genç, hayatı sürekli, durmadan gözlemleyen, bunları ifade etmeye çalışan ve bunların sonucunda kendimi yazıya dökerken bulmuş biriyim. Ben Zeynep, öğrenciyim. Hayatımın ileriye dönük en önemli hedefi psikoloji konusunda kendimi ilerletmek. Bu hedefimin blog yazmakla çok alakalı olduğunu düşünüyorum. Çünkü daha görünür bir şekilde yazı yazmaya başlamak, daha iletişime açık bir şey demek. Bunun karşılığı daha fazla araştırma, daha fazla özen ve daha fazla algıyı açık tutmak demek.

kişisel blog tanıtımı

Kişisel blog olarak başlamamın sebebi kendimi hiçbir konuda sınırlandırmak istememem. Hayatın içinde olan, hissettiğim, ifade etmek istediğim, tepki gösterdiğim, bazen algılamaya çalıştığım her şeyi yazmaya çalışıyorum. Bazen zevklerimi, bazen bir şarkıyı, bazen bir mekanı. Blogum daha 3-4 aylık bir oluşum aslında. Okuyucu sayıcım az denecek bir derecede. Ama yazmayı seviyoruz napalım?

Geçenlerde blogumda yayınlanacak yazılar için bir planlama yaptım. Daha hayatın içinden, daha eğlenceli, daha görsele dayanıklı bir blog oluşturmayı planlıyorum. Sözcükleri ne kadar sevsem de artık uzun uzun şeyler okumaktan sıkılır haldeyiz. Görselliğin ön planda olduğu yazının en kısa olduğu şeyler daha hızlı ve daha pratik geliyor çoğu zaman.

Yazmayı, düşünmeyi seviyorum. Yazılarımı okuyup yorumlarınızı bırakmanız beni çok mutlu eder.

1 yorum:

  1. Hem egitim hayatinda hem blogunda basarilar dilerim. Ben severek takip ederim.

    YanıtlaSil