Petünya'nın Çizim Maceraları - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı - Blogumu Tanıt

Pazar

Petünya'nın Çizim Maceraları - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı

Blog Adı: Petünya'nın Çizim Dünyası
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: http://petunyanincizimaceralari.blogspot.com.tr/

Blog Tanıtımı

  Çöp adam dahi çizemezken üniversitede güzel sanatlar okumak istememle başladı her şey. Lisede resim dersim vardı ve ben çizmem gereken resimleri, ödevleri arkadaşlarıma çizdirip öğretmene ben çizmişim gibi gösterirdim. Çizime dair bir yetenek, bir istek, bir merak dahi yoktu. Her şey iç mimar olma hevesim ile ortaya çıkmıştı, ama ben iç mimar olmak istemiyormuşum bunu da sanatın içine girince anladım. 


  Renklerle, ressamlarla da sanat evine başladığımda tanıştım. Sanat evine ilk başladığımda içimde bir korku olmadı değil. Çünkü herkes çok iyi çizim yapıyordu ve ben çöp adam bile çizemiyordum. İlerleyen zamanlarda çizim benim için bir tutku olmuştu ve her şey değişmişti. Sanatla iç içe olmak, ortaya güzel şeyler çıkartmak müthiş bir duyguydu ancak sosyal ağlarda çizdiklerimin de olmasını istedim ve kişisel blogum olan Petünya'nın Çizim Maceralarını bu şekilde açmış bulundum. Yaptığım çizimleri, ilgimi çeken ressamları, sergileri, müzeleri ve sanata dair her şeyi blogumda anlatmayı düşünüyorum.

  Blog ortamında daha çok yeniyim ve siz de beni takip ederek maceralarımı öğrenebilir, bloguma destek olabilirsiniz. Hepinize şimdiden çok teşekkür ederim. Ayrıca Blogumu Tanıt ailesine çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder