Yazaristan - Film ve Dizi Replikleri Tanıtım Yazısı - Blogumu Tanıt

Cuma

Yazaristan - Film ve Dizi Replikleri Tanıtım Yazısı

Blog Adı: Yazaristan
Kategori: Sinema Blogu
Blog Linki: https://yazaristan.wordpress.com/

Blogumu Tanıt

  Okumayı ve yazmayı-özellikle yazmayı- seven birisi olarak takip ettiğim bloglar vardı. Açıkçası  bu bloglara özeniyordum. Güldür Güldür Show fenomeni Kem Gözlü Şevket Hoca gibi, başarılı bloglara bakıp ''keşke benim de blogum olsa'' diye içimden geçiriyordum:) Sonunda biraz araştırıp 2013'ün son günlerinde ilk blogumu açtım. İlk olarak şiirlerimi, aforizmalarımı, kısa hikayelerimi, denemelerimi paylaştım Yazaristan'da. Güncel konulardan da ekledim. Ama daha sonradan adımla başlayan bir kişisel bloga ihtiyacım olduğunu düşünerek kişisel yazılarımı paylaştığım ayrı bir blog açtım. Yine de Yazaristan'ı boş bırakmadım.


  Yazaristan'da artık yerli ve yabancı yazarlardan(şair,deneme yazarı, sanatçı, aydın kişiler) özlü sözleri paylaşmaya başladım. Cemal Süreya, Can Yücel, Kahraman Tazeoğlu, Cemal Safi, Cahit Zarifoğlu, Benjamin Franklin, Agatha Christie, Einstein gibi bir çok tarihe damga vurmuş insanların içimizi ısıtan, düşünmemizi sağlayan özlü sözleri...

  Blogumda izlediğim ve beni etkileyen yerli-yabancı film ve dizilerden replikler paylaşıyorum. İlk sıralarda çok fazla görüntülenme olmazken şimdilerde ''dizi sözleri'' ve ''dizi replikleri'' aramalarında Yazaristan'ı çok sık görebilirsiniz. Özellikle Karadayı, Diriliş, Mandıra Filozofu, Heroes, Hannibal, Sapartacus repliklerinden hatrı sayılır bir şekilde ziyaretçi geliyor bloguma. Yazaristan'da paylaştığım özlü sözleri ve replikleri Facebook Sayfam'dan da takip edebilirsiniz. Sevgiler,

2 yorum: