Ruhsa'dan İnciler - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Pazar

Ruhsa'dan İnciler - Kişisel Blog

Blog İsmi: Ruhsa’dan İnciler
Kategori: Güncel konular ve Uzak doğu dizileriyle ilgili (kişisel blog)
Blog Linki: https://ruhsa.blogspot.com.tr/

ruhsadan inciler kişisel blog

Blog Tanıtımı


Ruhsa Kim?
‘’Deli mi bu kız, ne biçim isim bu böyle ‘’ dediklerinizi duyar gibiyim Kimmiyim ben adım merve ön lisans çocuk gelişimi bölümünden mezun 23 yaşında içsesinden o kadar çok sıkılmış ki artık yeter diyip yazmaya soyunmuş bir kız.

Nerden çıktı bu blog işi?

Hayatta her şeyin bir sırası var işte nasıl derseniz dinleyin şimdi; ben bloğumu 2013 yılında açmama karşın hiçbir yazı resim paylaşımı yapmadım sonrada zaten sonraları bir blog kurduğumu bile unuttum. Ama bir gün (2017 Eylül) kardeşimin sofrada +Senin bir bloğun vardı ne oldu ona demesiyle. Benim aklımda bir şimşek çaktı resmen. Evet ya benim bir bloğum vardı ne oldu ona bir bakayım edeyim derken aradan 2,5 ay geçmiş oturmuş burada tanıtım yazısı yazarken buldum kendimi.


Bloğum genel hatlarıyla Uzakdoğu ve Güney Kore Dizi film sektörüyle ilgili.

Neden Uzak Doğu yâda neden Güney Kore?

ruhsadan inciler blog tanıtımı


Bunu bazen bende düşünüyorum nerden geliyor bu sevgi bu çekikleri sevme sevdası hemen anlatayım;

Sene 2009 falan işte TRT de bir dizi yayınlanıyor gözleri çekik mi çekik yakışıklı oğlanlar güzel kızlar var is mide alışılmışın dışında Düşlerimin Prensi diye tabi o zamanlar yaşım küçük internet falan bilmiyoruz. Başladık kız kardeşimle biz bu diziyi izlemeye nasıl sardıysa bu dizi bizi o’ nun başlayacağı zamanlar kanal değişmezdi o derece zaten evde bir televizyon var onada el koyardık anlayacağınız. Neyse benim Güney Kore’yle tanışmam böyle oldu işte daha sonra Düşlerimin prensi haricinde bir sürü dizinin de olduğunu öğrenmemle hayattaki zevklerim değişti resmen Haa! Sadece Güney Kore değil diğer Uzakdoğu dizilerine de merak saldım sonraları. Eee girdik tabi artık bu işin içine efendim bilenler bilir güney Kore sineması öyle bir şey ki bir filmini ya da dizisini izle bir tane daha izlemek istiyorsun sonra bir tane daha bir tane dahaaa… en azından bende öyle oldu. J

Son Birkaç;

Sizde eğer sinemayla televizyonla yakından ilgiliyseniz özellikle Uzak Doğu ile iki tık ötedeyim beklerim ;)

3 yorum: