Yazmaya Susamak - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Salı

Yazmaya Susamak - Kişisel Blog

Blog İsmi:Yazmaya Susamak
Blog Türü: Kişisel Blog
Blog Linki: https://yazmayasusamak.blogspot.com.tr/

Blog Tanıtımı


NEDEN YAZMAYA SUSAMAK?


Çocukluğumdan beri yazmaya ayrı bir düşkünlüğüm oldu hep. Mektup arkadaşım olmadığı dönem pek olmamıştır sanırım. Yaşıtlarım televizyon ve bilgisayar karşısında vakit geçirirken yazmayı tercih ettim çoğu zaman. Kimseyle paylaşmak istemediğim duygularım oldu, yazdım. Arkadaşıma küstüm, yazdım. Kardeşime atarlandım, yazdım. Bir şey gözlemledim, unuturum diye korktum, yazdım. Havadan nem kaptım, yazdım. Canım sıkıldı, yazdım. Mutluluktan uçacak gibi oldum, yazdım ve yazdım. 
yazmaya susamak kişisel blog tanıtımı


Seneler önce etrafta "Canım bir şey istiyor ama ne?" diyerek gezip bakkaldaki hiçbir seçeneğin de bu duygumu geçirememesinden yakındığım bir dönemim olmuştu. Bu böyle uzun bir süre devam etti. Sonra bir gün bu ruh halindeyken su içmeyi denedim. Ve bu duygunun ortadan kalktığını gördüm. Hayretle bu duygumun aslında yeme ihtiyacı olmadığını, susamışlığımın bir dışa vurumu olduğunu görmüştüm o gün. (Pek su içen bir insan değilimdir. Bir hafta boyunca su içmeyi unuttuğum olmuştur. Anlattığım şey bu dipnotla belki anlam kazanır zihninizde.)

Gelelim "Yazmaya Susamak"a... Aynı susama duygumu keşfettiğim gibi buldum yazmaya susama duygumu. Bu bir gerçek; yazmak benim hayatımda hava gibi su gibi doğal bir ihtiyaç oldu. Bu bloğu da bunun için açtım. Tek amacım birilerine bir şeyler katabilmek değil, aynı zamanda kendimi yoğunluğun gölgesine gizlemeden mecburi olarak yazı işine daha büyük bir ciddiyetle sarılma amacındayım. Peki bloğumda ne bulacaksınız? İçe dönük bir insanın kendi dünyasından yansımaları, hayattan çıkarttığı dersleri bulacaksınız. İki üniversite bitirmiş bir öğretmenin mesleğine ilişkin notlarını bulacaksınız. Müslüman bir şahsın iç hesaplaşmasını, araştırmalarını seyredeceksiniz belki kimi zaman. Bazen hafızlık üzerinde konuşacak bazen Freud'un saçmalıklarından dem vuracağız belki. Zaman ne gösterir, blog hangi yöne akar bilmiyorum ama hangisi olursa olsun siz BEN'i bulacaksınız. Rabbimden bu kararın hayır getirmesini diliyorum...

Olur da bir gün "susarsam" bir yerlerde "susuz" olduğumu bilin... :)

3 yorum:

  1. Bloguma beklerim tskler
    http://bloghayta.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Facebook Hesabı İçin:

    https://www.facebook.com/Yazmaya-Susamak-124780994809196/

    YanıtlaSil
  3. evet eskisi gibi etkili olmasada blog tanıtımları hala geçerli SEO açısından

    YanıtlaSil