Yazar-x Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Cuma

Yazar-x Kişisel Blog

Blog Adı : yazar-x
Blog Türü : Kişisel Blog
Blog Adresi : yazar-x.com

Blog Tanıtımı


Merhabalar. Ben de yazma işini aşkla yapanlardanım.Aslında öğretmenim. Vakit buldukça fantastik hikayeler yazıp bunları bölümler halinde yayınlıyorum. Sanırım bu alışkanlık bana, çocukluğumda gazetelerde bölüm bölüm yayınlanıp en olmadık yerinde biterek bir diğer haftayı dört gözle bekleten yazarlardan miras kaldı.Arkadaşlarım bana sürekli neden fantastik yazdığımı soruyorlar.Bence herkesin zaman zaman gerçeklerden uzaklaşmaya,kaçıp başka bir dünyaya sığınmaya ihtiyacı vardır.

İnsan yazmaya başlayınca,yazdıklarını paylaşma arzusu içerisine giriyor.Ben de blogumu kurarken binlerce insanın yazılarımı okuduğunu ve beğendiğini hayal ettim.Hatta daha da ileri gidip,isteyen herkesin benim gibi takma isimlerle yazılar yazarak bana gönderdiği ve benim de bunları yayınladığım süper ötesi bir platform düşledim.Yüzük kardeşliği olur da blog kardeşliği olamaz mı yani öyle değil mi?

yazar-x kişisel blog tanıtımı


Son adım olarak da blogumu bu site aracılığıyla sizlere duyurabileceğimi ümit ediyorum.Gelin birlikte yazalım.Yazdıklarımıza yorumlar yapıp tartışalım.En beğenilen yazıları “En’ler Köşesi”ne taşıyalım.Paylaştıkça çoğalalım,çoğalalım,çoğalalım...

Şimdiye kadar yedi bölümünü yayınladığım ilk hikayemin benim için yıllar sonra bile ne kadar önemli ve değerli olacağını biliyorum.Ancak yazdıkça gelişeceğimi ve her defasında daha iyilerini ortaya koyacağımı da biliyorum.Öyleyse beni izlemeye devam edin.Hep birlikte yazalım,güzelleşelim.

Son olarak önemli bir noktaya değinmek istiyorum.Blog yazarı olmak ciddi bir iştir.Mesleğim gereği ismimi blogumda kullanmak istemedim ve bunun ciddiyetsizlik olarak algılanmamasını rica ederim.
Sevgiyle kalın,içinizden geldiği gibi yazın ve her gün bloguma uğrayın..
Esenlikler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder