Mavi Bereli Kızın Hikayeleri - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Cuma

Mavi Bereli Kızın Hikayeleri - Kişisel Blog

Blog Adı: mavi bereli kızın hikayeleri
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: https://ayisathanim.blogspot.com.tr/

Blog Tanıtımı


‘’Ölümsüzlük olsaydı şayet yazmak isterdim yaşadığım müddet.’’

Yukarıda ki cümleden de anlayacağınız üzere yazmaya bir ömürden daha fazlasını vermeye hazır olduğumu anlayabilirsiniz.Yazdım her ne varsa onu anlattım. İlkokul çağlarımda yazı yazmayı öğrendiğim günden beri hatta bilmezken bile çizerek hep bir şeyler anlatmaya çalıştım. Sanırım anlaşılmamaktan korktum. Babama anlatırdım en başta yaşadığım her şeyi. Küçük not kağıtlarına yazmakla başladı bu serüven. O gün ne yaşadıysam, neler yaptıysam yazdım. Suç mu işledim, yazdım. Peşinden özür diledim. Yıllar geçtikçe büyüdüm, yaşadığım şeyler işlediğim suçlar da benimle birlikte büyüdüler. Onları da yazdım. Bu sefer sayfalarca… Hani diyor ya şair yazmasam ağlayacaktım, işte öyle bir şeydi benimkisi de. Sonunda insanlarla yazdıklarımı paylaşmaya karar verdim. Bu zor bir karardı bir o kadar da istediğim. Çünkü okuyunca içimden geçen heceleri birisi çıkar beni anlar belki.

mavi bereli kızın hikayeleri kişisel blog tanıtımı


İşte böyle sevgili okuyucum. Blogumu okumak istersin belki diye kaleme açtığım bu site umarım sana bir şeyler katabilir…

Kişisel bloğumun henüz yeterli takipçisi yok. Bu yüzden bu konuda kendimi geliştirmeye ve tanıtmaya çalışıyorum. Blogumda serbest denemeler çoğunlukla olmakla birlikte edebi yönünü de yüksek tutmayı unutmayarak, genel olarak düşündürmeyi amaçlayan yazılar paylaşıyorum. Anılarım ve çıkardığım dersler ile birlikte düşüncelerimi paylaşmak benim için ön planda. Çünkü anlaşılmak üzere çıktığım bu yolculukta amacımı korumaya özen gösteriyorum.

Blog yazmayı gerçekten çok seviyorum ve bu işten ciddi anlamda keyif alıyorum. Sizlerin düşünceleri, olumlu olumsuz bütün eleştirilere açık olarak kendimi yetiştirmeye çalışıyorum. Yazılarıma gelen her yorum için ayrı mutlu oluyorum. Bloguma gereken önemi veriyor ve bunu daha da ilerletmek istiyorum.

1 yorum: