Bir Adet Aysima - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Salı

Bir Adet Aysima - Kişisel Blog

Blog Adı:Bir Adet Aysima
Blog Kategorisi: Kişisel Blog
Blog Linki: biradetaysima.blogspot.com

Blog Tanıtımı


Merhabalar. Ben AysimaSarımaden. 23 yaşındayım. Balıkesir Üniversitesi’nin İktisat bölümünden mezun oldum. İş bulma süreci malum sıkıntılı ve sancılı bir süreç. Mezun olduktan sonra altı ay garson olarak ve bir buçuk ayda bir fabrikanın planlamasında personel olarak çalıştım. Nihayetinde tekrar işsizler kervanına katıldım. Bu dönem bana blog açma ve bununla ilgilenme fırsatı verdi. Aslında yıllardır istediğim fakat hep ertelediğim bir şeydi. Şimdi dedim ki neden olmasın. Zaten yazmaya bayılıyorum. O halde ne yazıyorum? Aşırı duygusal insanların her olayı kafasına takıp hayatı kendine zehir etme gibi alışkanlıkları vardır. Ben de tam olarak böyleyim. Peki iyi olmak için ne yapmalıyım? Bloğumda da tam olarak bu sorunun cevabı hakim. İlk yazım olan ‘’İyi Hissetmek İçin 10 Adım’’da olduğu gibi diğer yazılarımda da daha mutlu hissetmenin yollarına değineceğim. Umutsuzluğa düştüğüm, zorlandığım anlarda kendimi bundan kurtarmak için ne yapıyorum, ne yiyorum, ne okuyorum hepsini sizinle paylaşacağım. Deneyimleyip bana iyi geldiğini düşündüğüm ne varsa size aktaracağım. Mutlu olmanızı, olmak için çabalamanızı diliyor, yorumlarda buluşmayı bekliyorum.

7 yorum: