Berkan Aslan - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Cumartesi

Berkan Aslan - Kişisel Blog

Blog Adı:B
Blog Türü: Kişisel Blog
Blog Linki: https://berkanaslan.com/

Blog Tanıtımı


Arkadaşlar hepinize selam. Ben Berkan Aslan. 25 Haziran 1999, İstanbul doğumluyum. Liseyi Web Programcılığı dalında bitirdim. Hiç ara vermeden Akdeniz Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri lisans programına başladım. Şu an da 2. Sınıfım.

berkan aslan kişisel blog tanıtımı


İyi bir blog yazarından ziyade iyi bir blog okuyucusuyum. Özellikle teknoloji ayağındaki birçok bloğun sıkı takipçisiyim. Bunların üzerine e-Dergi, haber siteleri, ekşisözlük gibi gündemi takip edebileceğim mecraların da aktif olarak okuyucusuyum. Bu okuyuculuğumun yanına bir de yazarlık eklemek istedim ve berkanaslan.com’u kurdum.

Blogyazarlığınn ne kadar zor bir iş olduğunu biliyorum. Verilen emeklerin karşılığının da ne kadar az olduğunun farkındayım. Bu sebepten dolayı hep içerisinde bulunmak istediğim bloggdünyasına çok geç katıldım. Hiçbir sosyal medya platformlarının da blog hayatını bitireceğini sanmıyorum. Ben de artık teknoloji, gündem, akademik eğitim, mobil, oyun dünyası gibi konuların yanı sıra önerilerimi kaleme aldığım özgün içerikler üretmeye çalışıyorum/çalışacağım.

Sizlerin eleştirilerini ve önerilerini bekliyorum. Yorumlarda buluşmak üzere…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder