Obur Gezgin - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Çarşamba

Obur Gezgin - Kişisel Blog

Blog Adı: Naturel Tatil
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: http://oburgezgin.com/

Blog Tanıtımı


‘’Doğal Yaşam Özgürlüğün Resmidir.’’

Daha önceleri bir çok web sitem oldu. Fakat bu bloğu hiç bir amaç gütmeden sadece seyahatlerimi dijital bir ortamda tutmak ve de bunları paylaşmak için açtım.

Ben bir mangal düşkünü ve doğal seyahat tutkunu biriyim.Bana göre süper lüx tesisler gerçekten. Sıkıcı blogumda da hem fiyat olarak makul hemde doğal ortamlarda bulunarak tatili tam bir meditasyona dönüştürdüğüm mekanları bölgeleri anlatıyorum. Şuana kadar güncel gezdiğim yerleri yazdım. Artık bilinçli olarak bir yerlere gidip faydalı yazılar çıkartma bakımından etkili içerik üretmeye çalışacağım.



Blog Yazarlığı: Evet gelelim hikayeye. Ben mesleki hayatımı bilişim uzmanlığı üzerine kurmuş ve bilişim dünyası hangi zamanda hangi dalda esiyorsa o yöne doğru tecrübelerini kaydıran biriyim.

Bir çok web sitem mevcut. Ama yazma işi çok başka. Her zaman olmuyor. Bazen veriler oluyor elinizde fakat uygun metni tutturamayabiliyorsunuz. Blog yazarlığında yeniyim.Hatta yazar bile değilim şu an. Seyahat ve tatil sektöründe sadece doğal tatil olarak hedeflenmiş bir platform olmayışı ve benimde bu konu ile çok alakalı oluşum bu bloğu kurmama karar vermemi sağladı. İlerleyen zamanlarda Doğal Yaşam veya Tatil konularında çok zengin içerikler üreteceğim.

Blogumu sosyal ağ çalışmalarıyla desteklemeye çalışacağım. Web sitem şuan %80 oranında tamam geliştirmeye devam ediyorum. Siz değerli okuyucularda kıymetli yorumları bırakırsa benim için yol gösterici olacaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder