Blog Site Rehberi - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Pazartesi

Blog Site Rehberi - Kişisel Blog


Blog İsmi: Blog Site Rehberi
Blog Kategorisi: Kişisel Blog
Blog Linki: https://blogsiterehberi.blogspot.com

Blog Tanıtımı


İnternette araştırmalar yapar ve çokça blog sitelerinin yazılarını okurdum. Bu iş bana oldukça keyifli gelmekteydi. Yeni bilgiler öğrenirken aynı zamanda da önemli blog sitelerini keşfetmekteydim. Bir gün yine internette blog yazılarını okurken peki ben neden blog sitesi açarak insanlara bildiklerimi ve araştırdıklarımı anlatmıyorum? Diye düşündüm. İnternette birçok kaynaktan araştırmalar yaparak ilk blog sitemi açmıştım. Bu blog sitemi Mobilnetim olarak adlandırmıştım. Mobilnetim koymamın sebebi insanlara, meraklı olduğum mobil ve internet dünyasından bildiklerimi ve araştırdıklarımı blogumda yazılar yoluyla insanlarla paylaşmaktı. 



Telefon incelemeleri, website incelemeleri, internetten para kazanma vb. konular işlenmekteydi. Bu konuları ele alarak yazılarıma devam ederken bana bu konuda gelen birçok soru vardı. Bu sorular arasında en çok sorulanlardan bazıları ise şu şekilde nasıl blog sitesi açtın, blog sitelerinden para kazanılıyor mu? Soruları oldu. Bende daha sonrasında insanlara blog siteleri hakkında rehber olması ve insanların aklında soru işareti kalmaması adına Blog Site Rehberi adlı blog sitemi açtım. Burada blog siteleri hakkında önemli bilgiler edinebilir ve blog siteleri hakkında aklınıza takılan sorulara cevap bulabilirsiniz. 

Blogum yeni olmasına rağmen sizin aklınızda ki birçok soruya cevap olabileceğine inanıyorum. Henüz 6 aydır yayında olan sitemi hala sizler için en iyi şekilde geliştirmeye çalışmaktayım. Uzun araştırmalarımla insanların blog siteleri hakkında sıkıntılarını gidermek için yoğun bir şekilde çalışmaktayım. Bu nedenle Mobilnetim adlı ilk blog sitemi bu sebeple biraz aksattım. Yazılarımda insanların aklına gelebilecek tüm soruları tahmin ederek hepsini yazılarımda açıklıyorum. Bu nedenle blog sitelerine meraklı olan herkesi Blog Site Rehberi adlı siteme davet ediyorum. 

Her gün daha iyi yazılar çıkarmak ve insanlara blog sitelerine dair takıldıkları yerlerde onlara yardımcı olmaya çalışıyorum. Ayrıca bu hizmeti sunduğu ve blog yazarlarına bloglarını tanıtma imkanı verdiği için de Musa Özsarı’ya da ayrıca teşekkür etmek isterim. Hepinizi siteme bekliyorum. Sitemi takip edebilir ve isterseniz de siteme abone olarak ailemize katılabilirsiniz.   

9 yorum:

  1. hayırlı olsun bol şans diyorum

    YanıtlaSil
  2. Tema çok klasik geldi geliştirmelisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu dikkate alacağım teşekkürler.

      Sil
  3. İnsanların bildikleri konularda paylaşımcı olmak istemesi ne güzel. Büyük başarı diliyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler

    http://www.tamirediyorum.net

    YanıtlaSil
  5. merhaba bloguma beklerim :)
    https://tubisle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir blog tebrikler

    YanıtlaSil
  7. Merhaba 😃 bloguma beklerim

    YanıtlaSil