Profesörün Günlüğü - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Cumartesi

Profesörün Günlüğü - Kişisel Blog

Blog İsmi: Profesörün Günlüğü
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: https://www.profesorungunlugu.com/


Blog Tanıtımı

Merhaba arkadaşlar, internet hayatıma aslında kişisel blog olarak değil ilk forum kurarak başladım. Tabi o zamanlar böyle  Türkiye 'de sosyal ağlar popüler değil. Herkes forumlarda zaman geçiyor ve paylaşımlarda bulunuyordu. Forumlar sayesinde bir çok arkadaşlarım oldu. Hatta hala görüştüklerim var. Zamanla sosyal ağların kullanımı arttıkça forumlara katılımlar azaldı buda belirli bir süre forumların ölmesine neden oldu. 

Forumların miladı dolduktan sonra blog açmaya kadar verdim. Tabi bu blogda kişisel blog değildi. Daha çok telefon teknoloji üzerine kurulmuş bir site oldu. Bu sitem ilede baya kitleye oluştum taki adsense siteme ban atana kadar. Sebebi de çok basit bir neden olunca siteyi komple kapatma kararı aldım.

profesörün günlüğü kişisel blog tanıtım yazısı


Taki geçen seneye kadar. Baktım sosyal ağlarda çıkan saçma sapan, yalan dolan haberlerden sıkılmışım. Bende bildiğim doğruları eğer beni okuyan olursa bir blog adresinde paylaşamaya karar verdim. İşte bu vesile ile profesorungunlugu.com domainini aldım. Gerçi ilk olarak blogspot domaini başladım sonra özel domaine geçiş yaptım. Şuan işler güzel gidiyor arkadaşlar, günde bir çok kişi gelip sitemi ziyaret ediyor ve yorumlarını dile getiriyorlar.

Kişisel Blogum 'da belirli başlı kategorilere yer vermeye çalışıyorum ki gelen ziyaretçilerim kaybolmasın ve doğru bilgiye direk ulaşmalarını sağlamak için. Belirli başlı kategorilerim kitap tanıtımı, film ve dizi izlenimlerim, genel haberler, sosyal olaylar, gezi yazılarım gibi güzel güzel kategorilerim bulunmakta.

Eğer bu yazımı okuduysanız lütfen blog adresime beklerim. Eksik yönlerimi bana iletirseniz çok mutlu olurum.

5 yorum:

  1. Böyle bir fırsat verdiğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bloguma beklerim 😊
    https://dilansultan.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  3. İyi günler.. Beklerim.. www.hayatıniçinden.com

    YanıtlaSil
  4. Herkese mutlu ve hayata dair bilgilerinizin bol olduğu bir gün diliyorum. Güncel haberler dünyaya ait bilgilerin olduğu bir blog bırakıyorum buraya. Bir göz atmanızı öneririm. Sağlıklı günler diliyorum. https://tartarosnew.blogspot.com/

    YanıtlaSil