Muhlis Gürsoy - Kişisel Blog - Blogumu Tanıt

Salı

Muhlis Gürsoy - Kişisel Blog

Blog Adı: Muhlis Gürsoy
Kategori: Kişisel Blog, Güncel
Blog Linki: http://muhlisgursoy.wordpress.com/

Blog Tanıtımı 


“Hayat engebelidir, dayanmak gerek.”

Merhaba okuyucu,

Benim adım Muhlis Ertuğrul Gazi. Soyadım Gürsoy. Ben 8. sınıfa geçecek bir ortaokul öğrencisiyim. Annem Malezyalı, babam ise Türk. Dolayısıyla ben de melez sayılırım (ama baba tarafı sayılacaksa Türküm). Malezya’da doğdum. 6 yaşında babamın memleketine geldim ve ara sıra Malezya’ya gitmekle beraber burada, Denizli’de yaşıyorum.

Yaklaşık 6 defa okul değiştirdim. Hem Malezya’da okudum hem de Türkiye’de.

Okulda Türkçe konuşuyor, evde ise Malayca konuşurum. Ara sıra babamla Türkçe konuşurum ama babam da Malayca’yı bildiği için genel itibariyle evde Malayca konuşuruz.

Ben fotoğraf çekmeyi, gezmeyi, ailemle hoş vakit geçirmeyi, yazmayı ve okumayı seviyorum. Başkalarının dertlerini dinleyip onlara derman bulundurmak beni mutlu eder. 

muhlis gürsoy kişisel blog


Bu blogumda size kendi hayatımdan kazandığım deneyimleri vereceğim. Malayca’yı ve Malezya’yı da ara ara sizinle tanıştıracağım J. Yolculuk fotoğraflarını paylaşmayı da ihmal etmeyeceğim.

Güncel konuları da burada not edinirim. Dikkat etmemiz gereken konular, toplum hakkında, ipuçlar ve benzeri. “Bir Gerçek” serim bunlara örnektir.

1 yıldır bu blogu yazıyorum. Yazmaya devam ettiğim müddetçe ilgi görmeye devam ediyor.Para kazanmak uğruna değil, içimdekilerini dökmek ve insanları bilgilendirmek amacıyla blogumu açtım. Ayrıca öğrenci arkadaşlar için yaptığım Okulİpuc sitesinin de kurucusuyum. Hem blogumdan, hem de Okulİpuc sitesinde aktifim.

Blog yazarken mutlu olarak yazmak, okuyucuyu memnun edecek yazılar yazmak hedefim. Zaten blogu okunan, okuyucu kazandıran yapan da bu. Blogumu seviyorum, sizin de blogunuz varsa ona yakışır yazılar yazın!

2 yorum:

  1. Bloguma beklerim😊
    https://dilansultan.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil
  2. Yazını beğendim dostum umarım daha da iyi anıların olur

    YanıtlaSil